Klacht Betersport: Waardeloos

Klachtnummer
# 455154
Gebruiker
nelly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alles gaat zo traag. Iets besteld via Pay in 3. Bestelling duurt te lang en ik heb het geannuleerd. Betersport moet dit melden bij Pay in 3, maar Pay in 3 weet van niets. Straks heb ik allerlei problemen. Dit moet beter. Zowel vd an Pay in 3 als van Betersport een bevestiging.

De oplossing

Dat ik van zowel Betersport als van Pay in 3 een bevestiging krijg vd annulering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Betersport is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Betersport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen