Klacht Beterwitgoed.nl: vaatwasmachine binnen 4 jaar defect en verwijzen naar garantie fabrikant

Klachtnummer
# 136564
Gebruiker
J.D.A. Stoker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aan het bedrijf een mail gestuurd met de vraag om een oplossing te zoeken voor defecte vaatwasser. Binnen 4 jaar is het warmte element stuk gegaan, verbonden aan de motor van het apparaat. Bedrijf stuurt een vriendelijke mail met verwijzing naar fabrikant terwijl ze heel goed weten dat de fabrieksgarantie slechts 2 jaar is. In het geval van een ondeugdelijk apparaat die bij normaal gebruik binnen 5 jaar stuk gaat, is het wettelijk voorgeschreven om een oplossing aan de klant te bieden.
Dat blijft uit waardoor de noodzaak is ontstaan om met aangetekende brieven het traject te vervolgen. Erg klantonvriendelijk en teleurstellend.

De oplossing

Oplossing: compensatie voor de reparatie kosten rekening houdend met het feit dat het hier een vaatwasser betreft die in januari 2012 bij het bedrijf is aangeschaft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beterwitgoed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beterwitgoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen