Klacht betonconcept: BetonConcept wijkt af van ontwerp en levert keuken niet op

JvdW

De keuken zou in april opgeleverd worden.Andere klussen meer prioriteit.Half juni zijn gedeeltelijk de deurtjes gemonteerd.Het resultaat is niet mooi.In de werkopdracht staat:nerven overal horizontaal toegepast, blad 10 cm dik.Het blad is 6 cm dik,hout is deels verticaal toegepast.De boekenplank is te smal waardoor er geen boeken op kunnen staan.Scheuren in het stukwerk.Vaatwasser staat op verkeerde plek,waardoor een kastdeur plaatsen onmogelijk is.Fout op fout.Het blad is zelfs al op meerdere plekken beschadigd.BC heeft de tekening van de architect vrij geinterpreteerd.We hebben BC in gebreke gesteld mbv aangetekende brieven.Geen reactie.Hij laat zijn vrouw boos opbellen na review op marktplaats.We hebben onze vingers al meerdere keren open gehaald aan de greeplijsten die niet afgewerkt zijn.We hebben al ruim 80% betaald en BC stuurt nog een eindota. Dit gaan we niet betalen. Volgens zijn eigen opdrachtbevestiging:laatste 20% na oplevering.We laten het voor de kantonrechter komen.

Eindnota verscheuren = geen rechtzaak
Eindnota niet verscheuren = wel rechtzaak

Wij vinden dat betonconcept hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over betonconcept?