Klacht Betonenhoutmeubelen.nl: Frauduleuse website en handelswijze Betonenhoutmeubelen.nl

P.H. de Bok

Betonenhoutmeubelen.nl (4Allklussen), Toermalijnring 500, 3316LC te Dordrecht blijkt een niet bestaand bedrijf te zijn. Op 24 dec'17 geregistreerd op deze website en een kast besteld en vooruitbetaald en netjes bevestiging ontvangen. De site is heel professioneel opgezet. Diezelfde dag nog navraag gedaan of de kast ook in whitewash geleverd kon worden. Dit werd netjes via e-mail bevestigd info@betonenhoutmeubelen.nl Vervolgens levering afgewacht en in maart nagevraagd. Kast stond bij de schilder. Vervolgens nog paar keer navraag gedaan over levering. Er werd zelfs een datum/tijdstip bevestigd via e-mail. Vanaf dat moment geen reactie meer ontvangen op e-mails, telefoontjes (0630886198) en zelfs aangetekend schrijven. Rechtshulp ingeschakeld en zij geven aan dat het bedrijf niet bestaat en op het adres te Dordrecht twee andere bedrijven gemeld staan. Gek genoeg was het ene "Bas" die de e-mail correspondentie ondertekende en ook deze "Bas" heeft getekend voor ontvangst van het aangetekend schrijven. Nu aangifte gedaan bij de politie a.g.v. een economisch delict.

Graag ontvangen we uiteraard ons geld retour ad Euro 507,16.

Betonenhoutmeubelen.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Betonenhoutmeubelen.nl?