Opgelost door Betterinbed.shop: bestelling niet ontvangen.

mikey0611

bestelling een week na "verzending"nog niet ontvangen. In een mail aan mij schuiven ze het af op post nl en vertraging door de lockdown, ik bestel geregeld iets via de post dat is sinds de lockdown inderdaad wel eens een dag later, maar zeker niet een week. De track en trace die ze me gestuurd hebben kan ik ook niet bekijken. Begin er een slecht gevoel bij te krijgen

Mij vertellen waar mijn bestelling is, en deze leveren

Betterinbed.shop
    Beste heer zoals al gemeld deze ochtend nog om 7.00 am :
    ik weet het niet maar ga het uitzoeken.
    ik hou u op de hoogte
    m.vr.gr.
    Betterinbed.shop
    De beste heer is per mail voor een derde keer vandaag (!) de situatie uitgelegd en nu aangeboden het bedrag terug te storten aangezien wij een voorraad tekort hadden en het nog enige dagen kan duren voor de producten verstuurd kunnen worden. Wij hebben nooit een tracknummer afgegeven, dus ook nooit een fake nummer. Daar moet sprake zijn van een vergissing.

mikey0611
Producten waren niet op voorraad is mij nu verteld. Deze Zullen later geleverd worden. Ik kon er ook voor kiezen mijn geld terug te krijgen. Heb er voor gekozen te wachten op de levering. Situatie is netjes dus opgelost producten zijn vandaag geleverd

Ook een klacht indienen over Betterinbed.shop?