Opgelost door Betterinbed.shop: bestelling niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 522593
Gebruiker
mikey0611
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bestelling een week na "verzending"nog niet ontvangen. In een mail aan mij schuiven ze het af op post nl en vertraging door de lockdown, ik bestel geregeld iets via de post dat is sinds de lockdown inderdaad wel eens een dag later, maar zeker niet een week. De track en trace die ze me gestuurd hebben kan ik ook niet bekijken. Begin er een slecht gevoel bij te krijgen

De oplossing

Mij vertellen waar mijn bestelling is, en deze leveren

2 reacties

  1. Auteur
    Betterinbed.shop
    Datum
    Beste heer zoals al gemeld deze ochtend nog om 7.00 am :
    ik weet het niet maar ga het uitzoeken.
    ik hou u op de hoogte
    m.vr.gr.
  2. Auteur
    Betterinbed.shop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De beste heer is per mail voor een derde keer vandaag (!) de situatie uitgelegd en nu aangeboden het bedrag terug te storten aangezien wij een voorraad tekort hadden en het nog enige dagen kan duren voor de producten verstuurd kunnen worden. Wij hebben nooit een tracknummer afgegeven, dus ook nooit een fake nummer. Daar moet sprake zijn van een vergissing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mikey0611
Datum
Uiteindelijke oplossing
Producten waren niet op voorraad is mij nu verteld. Deze Zullen later geleverd worden. Ik kon er ook voor kiezen mijn geld terug te krijgen. Heb er voor gekozen te wachten op de levering. Situatie is netjes dus opgelost producten zijn vandaag geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Betterinbed.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen