Opgelost door BeursGorilla: Ongewenste mails

njcleij

Beursgorilla bestookt mij dagelijks met mails (nieuwsbrieven) die ik niet wens te ontvangen. Noch via de optie "afmelden" noch via een directe mail ("info@beursgorilla.nl") lukt dat. Beursgorilla blijft de ongewenste mails verzenden. Kunt u mij helpen?
N.J. Cleij

Beeeindiging van toezending ongewenste mails.

BeursGorilla
    Hallo meneer Cleij,Allereerst onze excuses voor dit ongemak. Het is zeker niet onze bedoeling om nieuwsbrieven ongewenst naar u toe te sturen. Daarom staat er in al onze nieuwsbrieven een 'afmelden'-knop. Uit uw bericht begrijp ik echter dat deze niet goed werkte. Bij deze gaan wij kijken hoe dit kan en hoe we dit op kunnen lossen.Maar wat betreft uw eigen afmelding, daar gaat het immers om: wij hebben inmiddels de vijf nieuwsbrieven die op uw mailadres staan stopgezet. Mocht u zich in het verleden met meerdere mailadressen hebben aangemeld, dan kunnen wij de nieuwsbrieven ook op deze mailadressen annuleren als u deze even adressen doorgeeft. Ook horen wij het natuurlijk graag als u alsnog nieuwsbrieven ontvangt. Maar als het goed is, gebeurt dat vanaf nu niet meer. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost!Met vriendelijke groet,BeursGorilla.nl
    Probleem adequaat opgelost.

njcleij

Ook een klacht indienen over BeursGorilla?