Opgelost door Beursstrategie: Beursstrategie doet niet wat het beloofd en reageert nergens op.

Bieke

n begin 2018 heb ik een abonnement afgesloten aan 1600 euro voor twee jaar bij Beursstrategie (ook handelend onder de naam beursfoon). Ondanks hun fraaie beloftes dat bijna dagelijks signalen per mail en sms zouden sturen, waarbij inbegrepen ook de signalen die hun automatisch trading systeen genereert had ik een week na het activeren van mijn abonnement nog steeds geen signalen van hun ontvangen. Ik heb toen direct geschreven en gevraagd hoe het komt dat ik nog steeds geen bericht had ontvangen over een eventuele instapsignaal, maar er kwam geen antwoord.

Een paar dagen later heb ik dan maar opnieuw een mail gestuurd, maar weer geen antwoord. Daarop heb ik gemaild dat ik mijn geld terug wilde omdat ik niet tevreden was met de dienst en service. Daarop kreeg ik weer geen antwoord en dus nam ik de telefoon en legde hun uit dat ik het voor bekeken hield dat ik mijn geld terug gestort wilde zien. Daarop heeft * van Beursfoon mij gezegd, dat hij er niet aan dacht mijn geld terug te storten. Na mijn klacht nogmaals uitgelegd te hebben werd hij zo boos aan de telefoon en zei me dat door omstandigheden van de beurs er geen acties gebeurd waren. Dat kan niet kloppen, want ik kreeg die dag wel een mail met reclame met verwijzing naar de afgelopen week, hoe goed hun systemen wel gepresteerd hadden, dus volgens die reclame mail waren er wel degelijk grote winsten gemaakt. Is het dan gek dat ik ernstig twijfel aan hun integriteit en of de voorgestelde resultaten op hun website wel kloppen?

Na nogmaals tevergeefs verschillende mails geschreven te hebben over mijn ontevredenheid, waarop er nu wel af en toe een antwoord kwam heb ik hem gebeld en opnieuw mijn geld terug geëist. Hij bleef weigeren en toen ik begon over mijn recht als consument werd hij onbeschoft en verbrak de verbinding.
Ik word niet gehoord in mijn klacht en genegeerd en ik nu het eerste jaar van mijn abonnement nog steeds (behalve een paar turbo tips en gratis whattapp tips) geen signalen ontvangen, niet per sms niet per mail.

*[naam medewerker verwijderd door beheerder]

Ik wil mijn geld terug, ik vind dat ik binnen de gestelde termijn heb geklaagd en dus als consument in mijn recht sta.

Wij vinden dat Beursstrategie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bieke
Na enig overleg over en weer is de klacht van mij naar volle tevredenheid opgelost. Hier ben ik erg content mee, ik heb excuses gekregen dat de klacht te lang is blijven liggen en ik krijg ter compensatie een jaar gratis abonnement verlenging.

Ook een klacht indienen over Beursstrategie?