Klacht Bewuzt: budget bewuzt MENZIS misleid, verzuim infomratie, niet de afspraak houden, oneerlijk

Mel

5 juni heb ik budget bewuzt gebeld, om premi zorg verz die heel lag mogelijk, zelfde bedrag met zorg toeslag, ik heb geen inkomen. Na de overheid weer alles veranderd, en nu VERPLICT/WET en moet eigen resico betalen, voor hun lekker makkelijk, genoeg geld, noch door de verzekeraar misbruik( MACHT ), Maar voor mensen die heb niet niet makkelijk, veel mensen durf niet meer naar huisarts, ZH, door dubieus,verassingen rekeningen. Per telefoon lang in gesprek met de Bewuzt Budget medewerkers, ik kan niet betalen, wel moet geregeld met dezorg teoslag geld, en aangepast bedrag met zorgtoelsag bedrag, Hun zal regelen, melding, omdat ik begrijp niet, wanneer kreeg ik de zorgtoeslag, iedergeval mijn zorg verz prenie betaalt door mijn zoerg toeslag, VERVOLGD

Wees eerlijk, sportif, goed werken, jullie kreeg betaalt door klanten geld, niet bedrog, special klanten die niet veel begrijp en vertouw jullie, Nog blijkbaar jullie naam is MENZIS zorg verz, dit bedrijf zaak vol met geld, van mensen geld. Jullie lees ook niet mijn email van 5 juni 2015, en mijn eis, betaalt met de zorg toeslag, en jullie meer beter weet en regelt maar, Maar jullie wil altijd gelijk, en omdraaied, om extra geld verdienen, die geen de afspraak, en is niet jullie geld, maar jullie bepaalt, bedorg, verzuim , en jullie denk IK HEB MACHT, WET, Verplict...

Bewuzt is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mel
    Mijn premie is 68,75. Dus pas met mijn zorg toeslag, Voor mij mag niet uit wanneer ingang datum verzekeert, als maar kreeg direkt de toeslag, ik kan niet betalen, geen geld, geen inkomen, mijn bijstand is gespeld door de gemeente .. en Bewuzt Budget blijkbaar MENZIS, beloof om regelen met de belasting, geen zorgen gesprek 5 Juni 15.!! Daarna kreeg ik mail, dat ik kan niet verzkeert, mail 16 Junin2015, ik zeg, FIJN, isgoed, wacht maar tot eind of Juni 2015, vergeet niet .. VERVOLGD
    Mel
    VERGEET NIET, aangepast met de zorg toeslag geld. 2 wekend na, kreeg ik accept giro, met acceptgiro kosten, en bedrag extra 58,59, VERASSING, TERWIJL de afspraak is niet zo, en HEB IK DUIDELIJK GEMAILD,mijn eis, voorwaarden met mijn premie betaling, aangepast met Zorg toeslag. Maar dit mensen wil niks meetemaken met mijn emails, WEL misbruik de MACHT, VERPLICHTde WET, van overheid.. bla3x. Ik zeg ik betaalt niet de extra die niet gesporken, terwijl heb ik al duidelijk VERVOLG
    Mel
    AL duidelijk verteld mijn geld situatie, geen geld, geen verassingen!!deze mensen van budget bewuzt,menzis interseert niet, NEE u moet betalen, ingang 5 juni 2015, terwijl ik kreeg dezorgtoeslag niet,LATER via belastingmedewerekrs verteld hun: nee mevr , deZORG VERZEKERAAR medewerkers wist precies wanneer de zorg toeslag betaalt, wist betaalt niet de 5de van de maand wel eerste van demaand!! Dus de zorg verzekeraar is niet eerlijk, nog hun niet melding bij ons, dus BEDROG, VERVOLG
    Mel
    BEDROG, VERZUIM informatie, alleen om ik van kalle kip extra de kaal te plukken, en misbruik, gebruik omdraaied MACHT/WET/enz.
    SKGZ mevr Petra heeft mij gemaild, budget bewuzt MENZIS blijkbaar is niet melding bijbelasting, dushun bedorg, en bepaalt zelf,MACHR ik bepaalt, ondanks de klant(en) ale eerder duidelijk verteldde situatie, en hun EIS, WIL, VERZOEK, NOG duidelijk gemaild!!!! Maar hun blijf maar wil extra geld, terwijl hun rijk/zak VOL VERVOLGD
    Mel
    Budget bewuzt/MENZIS niet meer valse naam geven, geen budget bewuzt maar menzis!! Niet bedrog, Ik ga niks betalen de 58,59 de extra ingang 5 juni 2015, IK ZEG, mag niet uit wanneer ingang.. maar MOET kreeg de zorg toeslag... jullie weet, maar jullie alleen maar geld, KARMA bestaat. IK BETAALT NIET, wel depremie zoals ik heb gesproken, ik ben eerlijk ondanks geen geld, JULLIE..?? Jullie wil naar deurwaarder verstuuren prima, naar de rechter wacht ik , van KALE KIO kan niet meer geplukt, VERVOLG
    Mel
    Toch jullie meengemaakt, bedorg op dit manier, Macht, enz en andere meengenaamt, pas jullie wist, en open jullie oog, Zielig jullie gedraag. IK HEB DUIDELIJK VERTELD, en mijn voorwaarden BETAALT DOOR zorgtoeslag, dus moet aangepast, wanneer zorg toeslag betaalt, pas mijn zorg verz premie IN. Duidelijk, maar acht jullie blind. MENSEN/L.S Voorzichtig met zorgverzekeraar, ook met ZH kosten, als jullie TOP verz betalen, zeg niks, OPASSEN, Assurantie, verzekeraar, jullie weet wat/ hoe, Vervolg
    Mel
    Toch jullie meengemaakt, bedorg op dit manier, Macht, enz en andere meengenaamt, pas jullie wist, en open jullie oog, Zielig jullie gedraag. IK HEB DUIDELIJK VERTELD, en mijn voorwaarden BETAALT DOOR zorgtoeslag, dus moet aangepast, wanneer zorg toeslag betaalt, pas mijn zorg verz premie IN. Duidelijk, maar acht jullie blind. MENSEN/L.S Voorzichtig met zorgverzekeraar, ook met ZH kosten, als jullie TOP verz betalen, zeg niks, OPASSEN, Assurantie, verzekeraar, jullie weet wat/ hoe,Vervolg
    Mel
    Ik ga niet betalen de extra kosten die niet deafsrpaak, NIET mijn wil,voorwaarden, wil, Jullie wil stuur naar incasso,is OK, maar graag niet bedrogen, verzuim, SKGZ zeg, jullie niet melding bij belasting, en belasting zweet, jullie weet sanneer wordtzorg toeslag betaalt/ingang wlekde datum, DUS jullie mi bedrogen, jullie sita ik heb geen geld, Ik klaar om naar de rechter, ik ben sportif, eerlijk ondansk arm, maar geen hart arm, mijn afspraak premie 68,75 betaalt ik maar EXTRA geld VERVOLG
    Mel
    de extra die jullie bedrogen, niet de afspraak, wel julliebepaalt met misbruik van macht/wet, betaalt ik niet ( 1x van 59,58), Mensen oppassen met verzeraars,specila budget bewust menzis, Opassen met debuies bedragen, verassingen, lief praten, enz. Budget ,Bewuzt, Menzis, jullie voel dat julliegelijk, omdat GEDEK, en jullie heeft mij bedrogen.. Zelf jullie niet melding bij de belasting, terwijl jullie wist ingang 5 de geen teoslag, moet de eerste, VERVOLG
    Mel
    IK WEET JULLIE zal niet regaren, en eerlijk, sprotif, enz, NEE, omdat jullie is geen mens, wel harteloos/leugens, omdat jullie denk IK ZOERG VERZEKERAAR bescherm door de overheid, dus alles bepaalt jullie,klanten geen meer zeg, maar, wel jullie heel lief met gesprek 5 Juni2015, maar misleid bedrog, om GELD, die niet recht heb, omdat HEB IK AL GEWAARSCHUWD, alle premie betaalt metZorg toeslag, dus moet goed aangepast. JULLIE WEET wat voor soort menthaliteit jullie is. KLACHT is BLIJF

Ook een klacht indienen over Bewuzt?