Klacht Bewuzt: misleid, onduidelijk,niet eerlijk,wil wat hun wilterwijl heb ik gemaild, etc,GEVOP

Mel

Mijn nederland niet OK, ik kan niet betalen voor de alle verplicht Zorg verz.Wel makkelijk WET, niet beboet,als geen inkomen,ik ziek,uitkering 7 mnd nogbezig,mkkelijkzeggen WET,verplicht,harteloos, Toch 5 juni 15 zoek ik de goedskoopste zorgverz,ikzeg alles wat ik wil, verzoek,situatie omstandeheden,en ik betaalt met mijn zorg toesl.Geen verassingen ,wil weten als ikmoet naar neurolog,etz.IK DURF NIET naar arts,dokter,omdat alles dubieus. Verz premie68,75,ik zeg niet meer geen extra,ik kanbetalen met zorgtoeslag,geen accepgirokosten. IK kreeg nota 128,50,ik ganiet betalen, daarna hun zeg ingang 5 juni tot 31 juli15. Ik kan niet betalen.Later hun zeg, ya omdatverzkrt 5 juni15. Maar kreeg ik mail dat ik kan nietverz, omdat geen ID, mooie, dus ID verstuurt ik 24 Juni15,weer in mailzeg ik ingang 25 Juni15,maar toch hun wil 128.75. Hun niet gezegd dat zorg toeslag betaalt alleen verz 1ste van de maand of eind van de maand. Hun wil niks weten met mijn emails,hun hammeren, harteloos. VOLGD

Ik betaalt alleen premie die gezegd, afgesproken,ik schrijft om andere mensen invoudig mensen, eniet begrijp, namelijk medewerkers moet duidelijk, eerlijk, toch hunkreeg salaries heelalleert, met dit maatschappij, noet verschilenden namen, aletijd anders naam, dubieuw, etc. Hun moet eerlijk, sportif, en lezen alle emails, en wat klant wil, niet hun wil, geen dubieuw, geen veraasing, eerlijk,open, duidelijk
wordt vervolg nr 2

Bewuzt is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bewuzt?