Opgelost door Bewuzt: Zorverzekeraar weigert ondanks gemaakte afspraken zorgaanvraag in behandeling te nemen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 327972
Gebruiker
L. Steenis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vervolg op klacht # 327325 .Bewuzt weigert de aanvraag in behandeling te nemen. Er is met de klachtenbehandelaar van Bewuzt op 17 oktober afgesproken dat 1 handtekening en stempel genoeg is omdat de behandelaar zowel verwijzer als specialist is. Omdat Bewuzt weigert schriftelijk te communiceren rest mij de enige wijze om dit via Klachtenkompas te doen. Afwijzingsbrief is bijgevoegd.

De oplossing

Aanvraag in behandeling nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bewuzt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Steenis, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van BEWUZT uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.

    Het Social Media Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Steenis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor zover sprake is van medische en financiële gegevens heb ik geen bezwaar. 10 tot 20 werkdagen is mij veel te lang; behandeling is min of meer gepland en ik ben blij dat u niet bij de ambulancedienst werkt; 10-20 dagen...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bewuzt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen