Klacht BHCOMFORT.NL: Herroepingsrecht als consument wordt geschonden

Klachtnummer
# 449656
Gebruiker
A. Koetsier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Klachtenkompas,
Ik heb een pakketje met 3 BH's online besteld bij BHcomfort. Toen ik het pakket ontving bleek de verpakking verzegeld. Indien ik het zegel zou verbreken mocht ik de BH's niet meer retourneren. Dat vind ik een zeer vreemde gang van zaken. Dit was mij niet expliciet duidelijk gemaakt toen ik de bestelling deed. Vooral bij BH's is het belangrijk dat men deze kan passen. Volgens het bedrijf had dit te maken met hygiëne regels. Bij bedrijven als Hunkemöller, Zalando etc. is het wel mogelijk om BH's te retourneren.
Ik heb het bedrijf gemaild maar ze waren onverbiddelijk. Toen ik het bedrijf googleden kwam ik tal van klachten tegen. Ook van mensen die pakketen hadden geretourneerd maar die vervolgens niets meer van het bedrijf vernamen.
Naar mijn idee handelt dit bedrijf in strijd met de wet en heb ik als consument wettelijk herroepingsrecht wat betekent dat ik het artikel zonder opgaaf van reden kan retourneren.

Met vriendelijke groet,
Annemieke

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf op de vingers wordt getikt en dat zij zich aan de wet gaan houden. Dat zij hun regels voor retournering aanpassen. Dat je de producten kan terugsturen ook als deze zijn gepast.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BHCOMFORT.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BHCOMFORT.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen