Klacht BHsupport: Geen geld retour ondank herroepingsrecht.

content Niet opgelost
SwenH

Ongelooflijke slechte service! Niet te begrijpen dat deze webshop nog bestaansrecht heeft.
Mijn vrouw kocht in maart dit jaar een sport bh. Deze bleek geen fijne pasvorm te hebben. Vervolgens het product omgeruild voor een andere, met bijbetaling aangezien het een duurder product was. Helaas had ook deze niet de gewenste pasvorm. Omruil kon, met bijbetaling voor een nog duurder model. Dit bleek toen ook de tweede bh retour was gestuurd. Geld retour krijgen was voor hun blijkbaar geen optie. In de chat met Anita werd alles behalve klantvriendelijk gereageerd. Van het herroepingsrecht hebben ze nog niet gehoord. Nu is het juni en nog steeds geen geld retour.
Inmiddels een klacht ingediend bij ACM aangezien er op geen enkele wijze meer wordt gereageerd.
Blijkbaar heeft de webshop eerder gehandeld onder de naam kiesdejuistesportbh.nl. Dit is geen onbekende bij Tros Radar.

We willen ons geld retour.

BHsupport is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

SwenH
    Zoals verwacht geen teken van leven ontvangen.
    SwenH
    Na diverse malen bellen net telefonisch contact gehad met Anita van Elmpt.
    Geld retour is geen optie. Ook niet voor reden vatbaar, aangezien ze hun service uniek vinden en er altijd mag worden omgeruild. Kanttekening is wel dat alleen de eerste keer retour sturen kosteloos is. Alle andere keer zal de koper de verzendkosten moeten betalen. Inderdaad een unieke service! Ik kan alleen maar adviseren om hier niet te kopen, ook gezien er genoeg negatieve recensies te vinden zijn over dit bedrijf en hun vorige naam.

SwenH
Geen oplossing aangeboden, alleen blijven bestellen totdat er een juiste bh is gevonden en de kosten voor lief nemen.

Ook een klacht indienen over BHsupport?