Klacht Bibasieradenshop.nl: Word niet gereageerd op mailtjes en niet alles is geleverd

Neetje28

Ik heb bijna 2 weken geleden me eerste bestelling geplaatst maar helaas niet goed naar de dikte van de armband gekeken en heb daarover gemaild of ik ze in een andere maat kon krijgen, de dag erop kwam ik er achter dat ik alsnog de verkeerde maat had doorgegeven dus heb ik opnieuw gemaild en daarna dacht ik, ik plaats een nieuwe bestelling met de armbandjes in de juiste maat (1329) en vraag of me vorige 2 bestellingen (1323 en 1327 )geannuleerd kunnen worden ( wat zou kunnen want dat staat op de website vermeld ) maar helaas op geen van me mailtjes reactie gehad.

Toen kreeg ik een paar dagen later toch de armbandjes binnen maar ook die ik via de mail had gevraagd te annuleren, niet alle armbandjes waren toen op voorraad en ik zou die week erop de rest krijgen, alleen zou ik er nog 6 krijgen en heb ik er maar 5 gehad.

Daar heb ik toen opnieuw over gemaild en helaas daar ook geen antwoord op gehad.

Nu mis ik 1 armbandje en heb ik 4 armbandjes die ik eigenlijk niet wilde hebben.

Ik zou graag het armbandje wat ik mist, nog graag willen hebben en ik zou het fijn vinden als ik de 4 armbandjes die ik nu heb en eigenlijk niet wilde kan terug sturen en dat ik dan me geld terug krijg.

Wij vinden dat Bibasieradenshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!