Klacht Bibi: Ondeugdelijke fopspenen

Mlena

Mijn dochter heeft 4 weken terug nieuwe fopspenen gekregen van Bibi. Dit bleken anderen te zijn dan die ze daarvoor gebruikte. In alle fopspenen heb ik inmiddels beschadigingen gevonden en 1 heeft grote scheuren. Mijn dochter gebruikt ze alleen bij het inslapen (2 x per dag) en bijt er niet op, zover ik zie. Uiteraard kan het gebeuren dat ze in haar slaap eens wil bijten.
Ik vind dat een product niet deugdelijk genoemd kan worden als na zo'n korte periode van gebruik (Bibi adviseert na 6 weken te wisselen en vaak worden fopspenen veel langere periodes gedurende de dag gegeven) al zulke beschadigingen vertoont. Ik weet dat fopspenen niet bedoelt zijn om te bijten, daar let ik als ouder ook op, maar een speen moet uiteraard wel iets kunnen hebben. Dit is gewoonweg gevaarlijk!

Ik vind dat ik zeker voor het bedrag dat een Bibi fopspeen kost, ik meer kwaliteit en gebruiksplezier mag verwachten!

Graag zou ik zien dat ik de fopspenen kan retourneren en de 'oude' variant ervoor in de plaats krijg.
Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zou ik graag mijn geld terug willen.

Wij vinden dat Bibi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bibi?