Klacht Bibi: Verkeerde spenen terugontvangen

Klachtnummer
# 96777
Gebruiker
Anke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een foto van de spenen (nee) opgestuurd omdat je dan nieuwe zou krijgen ik had er 3 van 0 tot 6 maAnden en eentje van 16+ na 3,5 maanden wachten kreeg ik 3 spenen dus was er al eentje te weinig en 2 met ring ik had express zonder ring gekocht omdat we anders nog elke x uit bed moeten omdat hij de speen aan de ring eruit trekt.
Ik heb bibi een mail gestuurd hun reactie was dat ze afhankelijk zijn van de voorraad dus dat ik het met dit moet doen (als ik met ring had willen hebben had ik die denk ik wel gekocht) en de ene die ik mis zou geen excellence uitvoering wezen ( er staat op dat het een excellence speen is) kortom ze lossen het niet op vind het te belachelijk voor woorden dat je zolang moet wachten en dan nog iets anders krijgt en het dan nog niet opgelost word!!

De oplossing

Zou het fijn vinden als de spenen worden omgeruild voor de goede en de ene nog opgestuurd word ....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bibi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?