Klacht Bibi: Vervangende spenen voor gevaarlijke exemplaren niet ontvangen

MCGP Peters

Na de melding afgelopen augustus 2014 dat Bibi een serie spenen op de markt hadden gebracht die gevaarlijk konden zijn voor de kinderen , doordat onderdelen van de spenen los kunnen laten, zijn we behoorlijk geschrokken..

We hebben een tweeling en hadden 17 van de bewuste spenen aangeschaft. In november hebben we, naar aanleiding van de terugroepactie van Bibi, vervangende spenen aangevraagd. Na meerdere malen mail contact te hebben gehad, zijn we feitelijk aan aan het lijntje gehouden en hebben we ondertussen nog steeds geen vervangende spenen ontvangen.

We hebben uiteraard ondertussen voor een toch redelijk bedrag zelf vervangende spenen aangeschaft, daar de kleintjes er veel behoefte aan hebben. Dit had kunnen worden voorkomen indien Bibi gewoon tijdig de vervangen spenen had geleverd.

We hopen dat Bibi toch snel, met uw hulp, met en passende conpensatie komt.

Liefst een financiele compenstatie voor de 17 spenen waarvoor we niet tijdig vervanging hebben ontvangen en zelf weer anderen voor hebben moeten aanschaffen

Wij vinden dat Bibi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?