Klacht Bidstar24: geboden, gewonnen, krijg het niet

ellen1963

Heb me aangemeld bij Bidstar24 en kreeg 5 credits daarvoor. Heb meegedaan met een bieding en na 3 credits heb ik een apple ipad air 128 gb gewonnen voor €37,18 maar omdat ik nog geen credit pakket heb gekocht moest ik dit eerst doen dit kost €99,oo voor 150 credits.
kom ik terug op de site staat er helaas iemand anders is je voor geweest wat wel raar is als je hem hebt gewonnen kan het toch niet zo zijn dat iemand anders hem krijgt.

Wil graag weten of dit wel kan.

heb een mail gekregen met proficiat u heeft gewonnen met het product en bedrag maar achteraf krijg je hem dus niet. Ben nu 99 euro armer waar ik wel credits voor heb ontvangen maar of je nu nog iets win weet ik niet.
Wil ook weten of dit een lokkertje is door iemand te laten winnen en dan een pakket aan te smeren en dan te zeggen helaas u heeft niets.

met vriendelijke groet,

Ellen van Graafeiland

Duidelijk zijn over het pakket dat je moet kopen en dat je voor de gratis credits geen prijs kan incasseren of iemand anders kan je voor zijn. Dit zou groot in beeld moeten komen.

Wij vinden dat Bidstar24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!