Klacht BIG BAZAR: Als je de website invoert, kom je gelijk uit bij Google, bestaat de wedstrijd überhaupt?

Postema

De wedstrijd van Prijzenparade bestaat helemaal niet, wanneer je de website bigbazar.eu/prijzenparade invoert, word je alleen doorgelinkt naar Google. En zoonlief gooide al zn hoop op het winnen van de Nintendo Switch!

Zorgen dat de wedstrijd toch bestaat en we kans kunnen maken op de prijzen. En mochten ze de prijzen op een andere manier verdelen, dan houden wij ons ook aanbevolen😉

BIG BAZAR
    Beste heer/mevrouw Postema,

Wij zijn hier in principe niet actief, klachten en vragen kunt u bij ons aangeven via onze eigen klantenservice. Dit kan via klantenservice@bigbazar.eu
    Ik zal uw vraag echter wel beantwoorden. De link is op het kaartje is zeker wel correct alleen moet er nog www voor gezet worden.De wedstrijd bestaat dan ook zeker wel. Lukt dit niet kunt u ook direct naar https://www.bigbazarprijzenparade.nl/ gaan. Hier kunt u uw code invoeren.

Veel succes! Met vriendelijke groet Anniek

Ook een klacht indienen over BIG BAZAR?