Klacht BIG BAZAR: Big Bazar neemt geen verantwoording bij grote klacht over voorval in van de winkels

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361166
Gebruiker
Iwan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is geen normaal contact mogelijk met Big Bazar! Al sinds eind april 2018 trekken wij aan de bel over een voorval in de winkel in Apeldoorn. De Big Bazar in Apeldoorn wil geen vragen beantwoorden en het hoofdkantoor van Big Bazar houdt contact af en laat alleen twee medewerkers van de klantenservice asociaal beantwoorden op onze mail. Het is onmogelijk om hogerop iemand te spreken, het wordt op laag niveau tegen gehouden om oplossingen te zoeken. Wij gaan hier niet mee akkoord! Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en heeft Big Bazar nog steeds niet de verantwoording genomen om onze vragen te beantwoorden nadat wij meerdere malen contact gezocht hebben. Er zijn grove fouten gemaakt tijdens dit voorval in de Big Bazar Apeldoorn en er is geen officiele geschillenafhandeling die dit afhandeld schijnbaar.

De oplossing

Dat de directie de verantwoording neemt en contact met ons opneemt en vragen beantwoordt over het voorval in de winkel in Apeldoorn

2 reacties

  1. Auteur
    Iwan
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Big Bazar!
  2. Auteur
    BIG BAZAR
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Iwan, er is in de mail van 6 februari reeds aangegeven en nog enkele keren daarna dat voor Big Bazar het voorval is afgesloten en verdere mailverkeer hier geen verandering in zal brengen. Wij kunnen jullie dan ook niet voorzien van meer of andere informatie. Big Bazar klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iwan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Welke mail van 6 februari jl. klantenservice Big Bazar? Wij hebben geen mail ontvangen! Dit is dus hoe de klantenservice van Big Bazar omgaat met klachten..te bizar dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BIG BAZAR?