Klacht BIG BAZAR: Geen retourneringen bij boxer staat niet aangegeven in winkel alleen als je ze gekocht hebt op bon.

J. Bok

2Superdry boxershorts gekocht voor 29,99 per pak voor mijn zoon bij Big Bazar .Er stond bij de boxers helemaal niet dat je ze niet kunt ruilen of retouneren maar als je ze gekocht hebt staat het op de bon.Dit is wan beleid .Ik heb er 1 uitgehaald en zag direct dat ze veels te groot waren en dus 1 pakket geopend en weer netjes dicht gedaan en 1 ongeopend maar ze willen ze niet terug nemen omdat dit op hun bon staat .Ik ben nu gedupeerd voor 60 euro en dit terwijl ze bij snodere zaken bv. Wehkamp bol.com en super dry zelf wel kunt retourneren .

Ik zou graag de ongepaste en netjes in de verpakking boxers van Super dry voor 60 euro retourneren.

BIG BAZAR
    Beste Heer/Mevrouw Bok,

Klachten over Big Bazar kunt u bij ons zelf aanleveren via onze site www.bigbazar.eu of direct naar klantenservice@bigbazar.eu. Deze worden via deze site van derden niet in behandeling genomen.

Wij helpen u graag daar verder.

Met vriendelijke groet, klantenservice Big Bazar.

J. Bok
Ze willen niet retourneren of ruilen en ook niet verder erop reageren op klachtenkompas .Dit is echt een slechte zaak van Big bazaar dus mensen koop erniet meer en de boxers zijn niet eens goedkoper dan wehkamp of superdry en daar kun je wel retourneren .Hele slechte zaak en reclame voor BIG BAZAR!!!En heb weer gereageerd via hun site en ze zeggen dat het er wel voor staat bij het ondergoed Nou niet dus mensen !

Ook een klacht indienen over BIG BAZAR?