Klacht BIG BAZAR: Onbeschoft behandeld door een medewerker van uw bedrijf.
Details
Klacht
GoedenavondIk ben C.Valk.65 jaar woonachtig in Donkerbroek en winkelt regelmatig bij de big bazaar.
Afgelopen zondag 25 september ben ik in jullie winkel geweest in Oosterwolde Friesland.
Daar is een nagellak op de grond gevallen nadat ik een nagellak flesje terug wilde zetten.
Twee getuigen die dit kunnen bevestigen zo uit het niets viel het flesje op de grond op mijn nieuwe schoenen.
Ik naar de kassa om hiervan melding te maken en om te vragen naar iets om de nagellak van mijn schoenen te halen.
Direct ging Tina de Vries uw medewerker de grond schoonmaken echter geen aandacht voor de klant ondanks dat ik heb verteld dat het nieuwe lakschoenen zijn en geen twee dagen .oud.en dat ze door de nagellak flink zijn beschadigd.
Op een gegeven moment vroeg ik voor remover en Tina had het net gekocht elders om de grond schoon te maken.
Op mijn vraag mag ik een klein beetje om mijn schoenen schoon te maken reageerde ze heel erg bot met nee dat doe ik niet Verbrouweerd door haar reactie vroeg ik waarom niet en toen antwoorden zij doodleuk omdat ik het heb gekocht en het is van mij.dit letterlijk zo gezegd.
Dus daar stond ik als 65 ste jarige met een schoen vol met nagellak .( Zwarte lakschoenen)
Ik wil graag weten wat u als kwalieit afdeling vindt van deze reactie
Want ik heb haar verteld na haar duidelijke Nee, dat ik haar heel brutaal/ onbeschoft vindt en zeker niet klant of oplossingsgericht.
Zelf haar eigen collega Maret heeft haar gevraagd om mij een beetje nagelremover te geven en ook aan haar gaf zij als antwoord .
Nee
Graag wil .ik een reactie want mijn schoen is hierdoor wel beschadigd. En ook wil ik weten of dat de wijze van handelen is van medewerkers van big Bazar of dat Tina zich alleen zo gedraagt.
Hopende op uw reactie
Verblijf ik
Charisse Valk Bakmeijer
Fruitier de talmaweg 16 8435 WE Donkerbroek.
Charisse.valk@gmail.com
Gewenste oplossing
Collega op haar gedrag en houding aanspreken en hoe gaat het bedrijf reageren over het incident en wat vindt u dat u als bedrijf.moet doen.t.a.v. mijn nieuwe schoenen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.