Klacht BIG BAZAR: Onverantwoordelijk en geen artikel aanwezig

Klachtnummer
# 276523
Gebruiker
Essie17
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Mw/Meneer,

Vandaag was ik in een van de filialen van Big Bazar. Ik was op zoek naar een lamp die momenteel in de folder staat. Deze was echter.niet aanwezig in de winkel.
Vroeg aan een medewerker of de lamp er was,de medewerker was een invaller en kon mij niet voldoende helpen, omdat deze.man alleen in de winkel stond want zijn collega was aan het eten. Heel onverantwoordelijk moet ik zeggen..

De oplossing

Dat er meer mensen in de winkel staan.. en niemand alleen staat in een winkel, stel dat er een overval is dan is dit erg onverantwoord..
Wat de lamp betreft, vind het slecht dat deze niet aanwezig is in de winkel en wel in de folder staat. Dus zorg voor wat meer artikelen

1 reactie

  1. Auteur
    BIG BAZAR
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mw/meneer,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor de late reactie. Wij hebben toentertijd inderdaad een melding ontvangen van deze klacht maar konden deze enkele dagen later niet meer openen. Wij begrijpen uw teleurstelling, de lampen waren toen inderdaad vertraagd en zijn later binnengekomen. Uw opmerking betreffende het personeel nemen wij zeker mee en zullen zeker gaan kijken hoe dit beter kan. Met vriendelijke groet, Klantenservice Big Bazar

Ook een klacht indienen over BIG BAZAR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen