Klacht BIG BAZAR: Retour Big Bazar graag geld terug.

C.J. Niklewicz

Zojuist een schaduwdoek terug gebracht naar Big Bazar Leeuwarden ivm roestende ringen. Roest ontstond na drie dagen buiten hangen. Lijken onbehandelde ijzeren ringen te zijn. Kon alleen een zelfde product of tegoedbon krijgen. Heb aangegeven dat heel raar te vinden omdat het product niet ok is en ik graag gewoon mijn geld terug wil. Twee heren bij de kassa geven aan geen geld retour te mogen geven.
1. Vind het niet kloppend dat deze maar dertig dagen geldig is.
2. Heb deze bon aangenomen om iets te ontvangen maar zou nog steeds liever mijn geld terug krijgen zoals ik ook mondeling heb aangegeven.
Vriendelijke groet,
Christa

BIG BAZAR
    Beste Christa,

Mijn collega's hebben in dit geval goed gehandeld, zij hebben zich gehouden aan de algemene voorwaarden van onze winkels. Klanten gaan hiermee ook akkoord wanneer zij een aankoop doen bij Big Bazar. Je ontvangt dan van ons een tegoedbon welke inderdaad 30 dagen geldig is. Als je de tegoedbon niet binnen 30 dagen gaat gebruiken, kun je met de tegoedbon een cadeaubon kopen welke geen einddatum heeft.

Klantenservice Big Bazar

Ook een klacht indienen over BIG BAZAR?