Klacht BIG BAZAR: Utopia int het geld voor jassen wel maar stuurd ze niet op naar klant

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 402264
Gebruiker
J. Bok
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Divajas besteld bij Utopia direct betaald zijn nu 2 weken verder nog steeds geen jas ontvangen of verzendbewijs als je ze mailt reageren ze niet omdat zoals Mariska zei niet weten wanneer ze ze opsturen .Vorig weekend eindelijk een mailtje dat ze de jassen binnen hadden en dat ze dat weekend de deur uitgingen .U krijgt een verzendmailtje als hij weg is nu een week verder en nog 3 mailtjes gestuurd waar niet op gereageerd word nog steeds geen verzendbewijs laat staan een jas .

De oplossing

Dat ik mijn divajas zo snel mogelijk krijg of anders moeten ze het geld terug storten Er zitten nog veel meer klanten op hun kleding te wachten.

1 reactie

  1. Auteur
    BIG BAZAR
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Bok, ik vermoed dat je de verkeerde winkel te pakken hebt. Wij verkopen geen jassen en zijn ook Utopia niet. Met vriendelijke groet, Anniek, Big Bazar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Bok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is de verkeerde winkel
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BIG BAZAR?