Klacht BIG EAST: Achtergelaten door buschauffeur op festival Rock Werchter

Robin Beusen

Opstapplek terugweg zou op dezelfde plek zijn als afzetplek (Camping The Hive). 4 juli vanaf 7 uur staan wachten. Vanaf 8 uur aan medewerkers van Rock Werchter gevraagd waar de bussen vertrokken. Ze wisten niks van bussen naar Nederland. Om 8:20 gebeld met noodnummer/buschauffeur. 8:30 gehoord dat er een andere opstapplek was, info was via mail gedeeld. Nieuwe plek was een uur lopen en buschauffeur wilde niet op ons wachten. Hij zou wat regelen en terugbellen, dit heeft hij nooit gedaan. Tot 09:30 tevergeefs gebeld, hij nam niet meer op. totaal 18x gebeld, 3x gesproken. Hoofdkantoor Big East kon niks doen zeiden ze. Bussen vertrokken 9:15, Big East beweerd 10 uur. Zelf bus en trein genomen. Totaal €117,10 aan extra vervoersbewijzen bovenop €73,80 voor reeds betaalde bus. Big East zegt een SMS met info te hebben gestuurd. Mijn nummer was bekend, maar geen SMS gehad. Ook geen vergoeding voor extra kosten en busreis, volgens voorwaarden zou het wel moeten. Ook geen uitleg gekregen.

Graag zien wij een compensatie voor de extra/onnodig gemaakte kosten van €117,10 en voor de niet gemaakte busreis van €73,80. Hierbij verwijzen we nogmaals naar de voorwaarden van Big East, te vinden op hun website
Artikel 10: lid 3a, lid 3b en lid 4;
Artikel 12: lid 1, lid 2 en lid 3;
Artikel 15: lid 1, lid 3
Hieruit blijkt een vergoeding op zijn plek.

Wij vinden dat BIG EAST hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!