Klacht Big Gym: Abonnement opgezegd, toch weer geld innen met stornokosten.

Klachtnummer
# 478063
Gebruiker
Inkie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het abonnement is opgezegd.
Er wordt nog steeds geld afgeschreven .
Een bedrag van €19 zoveel over augustus en september €21 zoveel.
Geen idee hoe ze aan deze bedragen komen.
Ik heb zelfs enkele weken geleden een mail gehad dat ik onder dezelfde voorwaarden als voor de corona weer een abonnement kan afsluiten.
Nu een mail gehad met deze bedragen en € 10 stornokosten.
Enkele weken geleden al een mail gestuurd over deze klacht maar natuurlijk geen reactie.
Biggym willen jullie je nu eens aan jullie afspraken houden.
Hier schrijven jullie dan weer dat het opgelost is, maar ondertussen wel weer geld innen.

De oplossing

Geen bedragen meer afschrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Big Gym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    Inkie
    Datum
    Geen reactie op mijn mail en geen reactie op dit bericht gehad.
    Biggym graag reageren binnen 2 dagen.
    Ik ben het helemaal zat met jullie.
    Wat zijn jullie een slecht bedrijf en ik heb nog nooit zo een slechte klantenservice meegemaakt.
    Het woord SERVICE komt niet bij jullie voor.
  2. Auteur
    Inkie
    Datum
    Net weer een herinnering gekregen en daar worden € 10 kosten berekend.
    Ten eerste mag dit niet BIGGYM en ten tweede weten jullie dit wel te sturen, maar tot op heden geen reactie op mijn mail en ook hier nog steeds geen reacties.
    Jullie administratie is een puinhoop, dit abonnement is opgezegd en wat zijn dit voor vreemde bedragen die jullie af willen schrijven.
  3. Auteur
    Inkie
    Datum
    Weer een mail gestuurd.
    Ik wacht al een maand op een reactie.
    Wat een bedrijf😡
  4. Auteur
    Inkie
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
    Niet te geloven dat jullie zo met klachten omgaan.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen