Klacht Big Gym: Abonnement overnemen of opzeggen

J. de Dycker

Joey Boonders (20-04-2000) is lid geworden in Oktober. Na drie keer trainen had hij zoveel pijn en fysieke klachten dat de lol er af was. Dokter zegt dat hij ivm groei eigenlijk te jong is om zo te trainen. Vanaf die tijd gaat hij niet meer. Probeer nu deze maand op te zeggen maar dat wordt niet geaccepteerd. Overnemen door een ander gezinslid wordt ook niet geaccepteerd. Nu moet ik nog 10 maanden doorbetalen terwijl er geen gebruik van wordt gemaakt, Ik wil graag een correcte oplossing.

Opzeggen of overnemen door een ander gezinslid.

J. de Dycker
    Ik heb met Joey over de mogelijke oplossing gesproken maar hij wil echt niet meer. Door de ellende die hij heeft gehad is er geen motivatie meer om het weer te proberen en vergeet niet dat hij 14 is. Op deze leeftijd kan je hem er ook niet even naartoe sturen want hij luistert toch niet (puberen). Ik wil graag toch een oplossing zien die voor ons allemaal bevredigend kan zijn.
    J. de Dycker
    Die 31 x is niet vanaf 1/9. Maar ja dit wordt eindeloos en ik denk dat de dokter me vreemd gaat aankijken als ik zijn tijd ga besteden voor het opzeggen van een sportschool abonnement. Alleen al de uitleg (info) die ik aan de dokter moet geven? Ik denk dat ie wel andere dingen aan zijn hoofd heeft. Laten we maar stoppen met deze discussie want ik heb er verder ook geen tijd/energie meer voor over.
    J. de Dycker
    Biggym wil op geen enkele wijze meewerken aan een oplossing. Jammer, het enige wat ze willen is dat het contraact betaald wordt tot het einde door Joey (14 jaar).

Ook een klacht indienen over Big Gym?