Klacht Big Gym: Beëindigen abonnement door niet leveren volgens contract

Klachtnummer
# 522291
Gebruiker
Heemstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan al maanden niet gebruik maken van mijn abonnement. Terwijl ik elke maand netjes betaal. Ik voldoe hierbij aan de voorwaarden voor mijn contract. Biggym schiet tekort in de levering en dus het contract. Ik wil mijn contract beëindigen samen met gezin. Jullie willen hierin niet meegaan terwijl jullie als Biggym geld Vd overheid hebben gehad/ aan zouden kunnen vragen. Mijne insziens niet terecht en dus een duidelijke reden om het contract te beëindigen. De voorwaarden voor een contract moeten van twee kanten nagekomen worden.
Ik zie een reactie van uw kant tegemoet hoe dit opgelost gaat worden. Met vriendelijke groet,
Rein Heemstra

De oplossing

Beëindigen abbon

1 reactie

  1. Auteur
    Heemstra
    Datum
    Ik heb ook contact genomen via mail maar zoals het nu lijkt doet biggym waar het goed in is. NIET REAGEREN!!!!!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen