Opgelost door Big Gym: Betaling incorrect en Biggym onbereikbaar via telnummer

Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz

In maart 2019 een 1-jarig abonnement afgesloten. In mei 2019 een vriendin meegenomen naar de sportschool en een maand gratis sport gekregen. Laatste incasso is op april 2020 door mij betaald. 1 mei heb ik mijn abonnement stopgezet (zie bijlage) en de incasso van maart en april teruggeboekt. In mijn opzegging aangegeven dat ik niets van de “1 maand gratis sporten” terug heb gezien in mijn afschriften. Hier geen reactie op gehad. Wel een factuur ontvangen met de terugboeking van maart en april. Ik vraag mij af of ik niet te veel betaal, hier kan ik geen antwoord op krijgen, omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, op mijn e-mail niet antwoorden (zie bijlage) en mijn vraag niet op de website staat.

Duidelijk antwoord met onderbouwing waarom ik twee facturen moet terug betalen terwijl mij 1 maand gratis sporten is beloofd.

Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz
    Hierbij een reactie om de klacht actief te houden. Ik zie de reactie van Biggym graag tegemoet.
    Biggym
    Beste Ciska,

Wij hebben zo juist telefonisch contact gehad.

We hopen dat alles nu duidelijk is en je tevreden bent.

Een prettige dag toegewenst.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz
De klacht is netjes opgelost. Uitleg was duidelijk en vriendelijk. Mocht ik in de toekomst weer een sportabonnement willen afsluiten, dan zou ik dit zeker bij BigGym doen 👍🏼

Ook een klacht indienen over Big Gym?