Opgelost door Big Gym: Betaling incorrect en Biggym onbereikbaar via telnummer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444133
Gebruiker
Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In maart 2019 een 1-jarig abonnement afgesloten. In mei 2019 een vriendin meegenomen naar de sportschool en een maand gratis sport gekregen. Laatste incasso is op april 2020 door mij betaald. 1 mei heb ik mijn abonnement stopgezet (zie bijlage) en de incasso van maart en april teruggeboekt. In mijn opzegging aangegeven dat ik niets van de “1 maand gratis sporten” terug heb gezien in mijn afschriften. Hier geen reactie op gehad. Wel een factuur ontvangen met de terugboeking van maart en april. Ik vraag mij af of ik niet te veel betaal, hier kan ik geen antwoord op krijgen, omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, op mijn e-mail niet antwoorden (zie bijlage) en mijn vraag niet op de website staat.

De oplossing

Duidelijk antwoord met onderbouwing waarom ik twee facturen moet terug betalen terwijl mij 1 maand gratis sporten is beloofd.

3 reacties

  1. Auteur
    Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz
    Datum
    Hierbij een reactie om de klacht actief te houden. Ik zie de reactie van Biggym graag tegemoet.
  2. Auteur
    Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz
    Datum
    ..
  3. Auteur
    Biggym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ciska,

    Wij hebben zo juist telefonisch contact gehad.

    We hopen dat alles nu duidelijk is en je tevreden bent.

    Een prettige dag toegewenst.

    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Acbdefghijklmnopqrstuvwxyz
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is netjes opgelost. Uitleg was duidelijk en vriendelijk. Mocht ik in de toekomst weer een sportabonnement willen afsluiten, dan zou ik dit zeker bij BigGym doen 👍🏼
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen