Klacht Big Gym: Betaling

Klachtnummer
# 529929
Gebruiker
Anna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo, ik vraag je dringend om de geld terug dat jij te gemen weg die me deze maand, ik had een abonnement bij mijn man en ik had ervoor gekozen het abonnement te bevriezen, de sportscholen zijn nog steeds gesloten en je hebt er niets over gecommuniceerd. Neem dringend contact met mij

De oplossing

ik vraag je dringend om de geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. Damasi,

    Bedankt voor je bericht.

    Helaas is het misgegaan i.v.m. een storing tijdens de laatste incassorun. Het bedrag is daardoor helaas van je rekening afgeschreven. We zien in ons systeem dat jouw compensatie destijds wel goed is verwerkt en zal voor de volgende keer ook weer actief zijn!

    Je mag voor nu het afgeschreven bedrag storneren bij de bank.

    Onze excuses voor eventueel ongemak hierin.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen