Klacht Big Gym: Big Gym laat je betalen tijdens de crisis tijd voor diensten die ze niet aanbieden.

Mike

Big Gym werkt absoluut niet netjes t.o.v. de klanten. Zijn actief tijdens de crisis op social media. Reageren daar alleen op positieve berichten. Wanneer er teveel negatieve berichten worden geplaatst onder een post wordt het gehele bericht verwijderd. Zo ook deze week over een kort geding die ze tegen de staat willen aanspannen. Klanten reageren in de ogen van Big Gym negatief en BAM bericht weg. Namens trouwe klanten een kort geding aanspannen? Big Gym zorg eens goed voor je klanten. Hou ze op de hoogte, reageer op mailtjes en reageer op de negatieve berichten op Social media en kom met een goed voorstel om klanten te behouden.

Big Gym laat klanten vanaf 16 maart betalen. Doen een voorstel van een tegoed op je pas ter waarde van je abonnement. Dan kun je het gebruiken voor koffie, thee, sportvoeding, zonnebank. Allemaal zaken waar ik niets aan heb. Daarnaast kun je 'gratis' gebruik maken van de lessen. Daar betaal ik al voor.

Algemene voorwaarden waar ik destijds voor getekend heb worden aangepast wanneer het Big Gym uitkomt. Er wordt ineens gesproken over een pandemie?

Kortom: een lachwekkende vertoning.

Big Gym reageer op mail en zorg dat jullie bereikbaar zijn. Ik verwacht dan ook een reactie op mijn berichtgeving n.a.v. mijn contract.

Bevriezen van het abonnement, zoals alle sportscholen doen en het onterechte geïncasseerde abonnementsgeld terug betalen vanaf 16-03-2020.

Ik verwacht voor a.s. maandag 18 mei 2020 een reactie op de mail die ik rechtstreeks via de website van biggym heb verstuurd.

Mike
    Schijnbaar kan er op een stornering wel heel snel en accuraat geageerd worden (2 DAGEN), maar op een mail waarin ik aangeef het niet eens te zijn met de wijze waarop Big Gym met zijn klanten omgaat en ik een andere oplossing verwacht die wettelijk ook gegrond is niet! Inmiddels heb ik ook via de wandelgangen begrepen dat Big Gym bij meer klanten op deze wijze handelen. De organisatie blijft mij verbazen: berichten van klanten die in de ogen van BIg Gym negatief zijn op social media verwijderen, algemene voorwaarden aanpassen, geen reacties geven op vragen van klanten, Klanten laten doorbetalen terwijl er geen dienst geleverd wordt en ga zo maar door.

Gezien het vertrouwen in Big Gym de laatste weken compleet weg is door de wijze van handelen heb ik besloten de bedragen over april en mei te storneren. Berichtgeving over betalingsachterstanden accepteer ik niet wanneer er geen diensten geleverd worden.

Ik verwacht eerst een nette reactie op mijn mail d.d. 13 mei met daarin een gepaste oplossing. Gezien Big Gym wel binnen 2 dagen een storno mail kan sturen verwacht ik a.s. maandag 18 mei een reactie m.b.t. tot mijn mail.
    Geachte Biggym,

Ik heb middels mail om een reactie verzocht uiterlijk d.d. (afgelopen maandag 18 mei). Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen.

Mike Wieffer
    Biggym
    Beste Mike,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden omdat je langer dan je van ons gewend bent hebt moeten wachten op onze reactie naar aanleiding van jouw bericht

Wij hebben jouw een mail gestuurd met daarin een passende oplossing.
    We hopen dat je daar tevreden mee bent.

We wensen je een fijn weekend.
    En hopen je snel weer te verwelkomen in een van onze vestigingen.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?