Klacht Big Gym: BIG GYM weigering AVG persoonsgegevens

GeestelijkGezag86

al vanaf begin dit jaar zijn er diverse onprofessionele medewerkers die de meest onzinnige zaken over mij rapporteren. vanuit de maatregelen gebreken, hadden ze mij aangeraden om dan ook in de avond te kunnen komen sporten. dit echter had dus nooit mogen gebeuren terwijl het wel zeer terecht was gezien in die tijd geen fatsoenlijke mogelijkheden waren om vrijuit te sporten zoals die reservaties 3 dagen vooraf, en max 1 uur, en alsnog geen groepslessen en dan weer maanden lang dicht e.d. toen ik het weer door had dat er gesport kon worden was het juli en pas half aug kwam een nieuwe medewerker die me even graag dwars wilde liggen en moeilijk deed over de kleine regeltjes die vanuit nood situatie de wet doet breken, maar dit was allang niet meer van kracht, echter is mij dat nooit gezegd tot of voor wanneer en dit had de zelfde persoon ook op een zelfde manier mogen terug koppelen. dit zou alsnog besproken worden met betreffende leiding gevende maar helaas niks van weer gehoord dan alleen 1 week na dato kreeg ik dood leuk een officiële dreigbrief en waarschuwing aan huis die in mijn weten totaal on terecht is omdat de avond uren mij zijn toegezegd vanaf bijna het begin van mijn abbonement al begon die lockdown religion materie. echter zijn zij niet reëel naar mij geweest want ze hebben wel betreffende leidinggevende hier in Zwolle er op aangesproken dat hij dit nooit had mogen zeggen, dan had ik destijds mijn abbonement gestorneerd indien ik toen al niet ook overdag krachten op kon doen.

echter heb ik ook al meerdere malen beroep gedaan op mijn AVG privacy wet. dit ontnemen zij mij tot op de dag van vandaag en gister zag ik dood leuk allemaal persoonsgegevens in het scherm voorbij staan bij inlog binnenkomst. ook een melden met telefoontjes dit en dat, dus ik snel een foto willen maken, een nieuwe medewerkster is alweer tegen mij opgezet en slaat dood leuk even mijn hand met telefoon weg, alsof ik geen inzage van mijn eigen gegevens mag hebben. schadelijk en schandelijk! ik wil dat NL Online weet wat voor organisatie zij zijn met name op het Hoofdkantoor. daar zit het probleem en als er mensen moeten ontslagen worden, dan is dat daar! zij verzieken het voor zowel medewerkers als klanten. er is 1 naam bij dat hoofdkantoor die mij 2 keer fantastische te woord heeft gestaan. met haar mag ik helaas nooit weer spreken. waarom zou ik hier mijn lidmaatschap aan bij dragen? ook de telefoontjes als je die terug luistert dan hoor je hoe gemeen ze zijn!

onheus worden bejegend, ethisch profileren, onderdrukken, afpersen, met twee maten meten, zowel personeel als klanten afstraffen, terwijl als fout bij personeel ligt, waarom dan de klant nog afstraffen, andersom net zo goed.

ze hebben de tijd gehad om hun waarschuwing in te trekken, ze hebben het er naar gemaakt vooral ook aan de telefoon, als ze mijn database zouden prijs geven en vervolgens verwijderen zodat ik schoon schip verder kan het contract af te wachten.

ik wil dat er een schade vergoeding wordt vastgelegd en dat zij daar in tegemoetkomen. vooral dat zij mij zelf hebben uitgenodigd om in de avond uren te fitnessen terwijl ik de daluren abbonement had, maar met maatregelen geen gebruik van kon maken. wordt ik hier overal voor opgedraaid en eigenlijk in de val gelokt! past bij de tijd denk ik, ze zijn nogal ingesteld zoals de religie uit Den Haag!

GeestelijkGezag86
    nog steeds niks van ze gehoord, toch maar gebeld met lood in me schoenen omdat ze een partij gemeen kunnen doen aan de telefoon zeg ongekend, ik moest het maar op de mail zetten, dus ik heb dat gedaan wat ik al gedaan had en hun verboden had nog mij lastig te vallen met onheuze meldingen en dergelijke stalk berichten, zonder dat ze het van jouw kant gaan bekijken. de filiaal leider had mij de toegang ontzegt en mij verzocht weg te gaan terwijl we in gesprek waren en hij dus geen raad meer wist, al eerder had hij beloofd als er wat was zou ik het van hem horen. dus niet. me telefoon is beschadigd geraakt op dat moment donderdag avond doordat een medewerkster mij een klap op de hand gaf. schade bedraagt 181,- goed ik begrijp even niet wat Klacht.nl of KlachtenKompas nou voor mij kan en wil betekenen. moet maar weer een reactie geven voor het gesloten is enzo.
    GeestelijkGezag86
    graag een reactie van iemand hierop!! kan toch niet dat ze hier niks aan doen die mensonterende werkwijze van hun! :-( ze hebben zelfs mijn telefoon gemold!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?