Klacht Big Gym: Big Gym wil abonnement niet beëindigen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 527194
Gebruiker
Teleurgestelde sporter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn abonnement opzeggen bij Big Gym. Ik kan sinds een aantal maanden niet meer sporten bij de sportschool door de corona maatregelen. Ik heb telefonisch contact gehad met Big Gym hierover en ben onvriendelijk te woord gestaan. Ik heb een aantal mails gestuurd waarin ik heb verwezen naar de wet, waarin staat dat wanneer de dienst beschreven in de overeenkomst niet geleverd wordt, ik de overeenkomst mag ontbinden. Hier gaat Big Gym vervolgens maar niet mee akkoord.

De oplossing

Ik zou graag zien dat Big Gym de overeenkomst met mij per direct beëindigt.

2 reacties

  1. Auteur
    Teleurgestelde sporter
    Datum
    Nog geen reactie op deze klacht van BigGym. Al wel reactie op mijn eerdere mails gehad, maar geen antwoord op mijn laatste mail + deze klacht.
  2. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D. Schutte,

    Bedankt voor je bericht.
    Wat vervelend dat je onvriendelijk te woord bent gestaan aan de telefoon.

    Doordat wij verschillende compensaties hebben aangeboden, geeft dat jou geen absoluut recht om je abonnement vroegtijdig te beëindigen.

    We zien in het systeem dat je hebt gekozen voor de compensatie 'bevriezen'.
    Voor de periode dat wij gesloten zijn, word er geen contributie geïncasseerd.


    Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde sporter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Big Gym luistert niet naar mijn probleem. Ik heb betaald voor een dienst waar ik geen gebruik van kon maken door een zeer beperkt aantal tijdsloten waarin gesport kon worden. Wettelijk gezien mag ik de overeenkomst volledig ontbinden, Big Gym wil dat niet en blijft maar in herhaling vallen over de compensatiemogelijkheid om het abonnement te bevriezen die ze veel later pas hebben aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen