Klacht Big Gym: Biggym reageert niet op opzegging van een abonnement

Klachtnummer
# 511269
Gebruiker
Slecht-bedrijf-slechte-service-slechte-zaak-trieste-bedoeling-123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt niet gereageerd op opzegging van het abonnement. Google staat ook vol met klachten van andere ex-leden die dit probleem ervaren. Ik heb opgezegd op 12 oktober 2020 ( heb de bewijzen uitgeprint) en er wordt nog steeds geld in rekening gebracht voor januari 2021. Dit slaat nergens op, na een maand opzegtermijn mogen ze niet meer incasseren.

De oplossing

Biggym moet eens goed kijken naar deze situatie (niet alleen voor mij, maar voor een groot aantal leden). Lid worden is in 5 minuten gebeurd, opzeggen is onmogelijk. Ik wil dan ook reactie van Biggym, ik ga er niet meer akkoord dat er nog steeds geld in rekening gebracht wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Slecht-bedrijf-slechte-service-slechte-zaak-trieste-bedoeling-123
    Datum
    Hallo Biggym? Graag een reactie op deze klacht. Waarom lossen jullie dit niet op? Jullie zijn niet te bereiken.

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen