Klacht Big Gym: Blijven afschrijven niet reageren op contact

Klachtnummer
# 445525
Gebruiker
Biggym-Tilburg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Biggym blijft afschrijven. Ze zijn nergens telefonisch te bereiken en hebben nog steeds niet gereageerd op correspondentie. Ik ga niet akkoord met de voorwaarden van de compensatieregeling. Ik heb gezien op deze site dat het wel mogelijk is de incasso te bevriezen van hun kant voor klanten die klagen en gratis sporten aan te bieden over de maanden dat zij dicht waren. Ik eis dus een soortgelijke vergoeding.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn contract bevroren wordt tot opening en mijn betaalde contributie wordt gebruikt voor gratis sporten. Als het mogelijk is voor andere leden dan moet het mogelijk zijn voor alle leden.

3 reacties

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Beste Daniel,

    Allereerst willen wij onze excuses aanbieden omdat je langer dan je van ons gewend bent hebt moeten wachten op onze reactie naar aanleiding van jouw bericht.

    Sinds afgelopen vrijdag hebben we besloten om de abonnementen van al onze leden te bevriezen, per 1-6-2020 er word dan geen contributie meer geïncasseerd.

    We hopen dat je tevreden bent met deze oplossing en hopen je sne weer te verwelkomen in een van onze vestigingen.Allereerst willen wij onze excuses aanbieden omdat je langer dan je van ons gewend bent hebt moeten wachten op onze reactie naar aanleiding van jouw bericht.

    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym
  2. Auteur
    Biggym-Tilburg
    Datum
    Dit is dus per 1-6-2020, dat staat nergens in de mail... In de mail staat dat er geen incasso's worden uitgevoerd tot jullie sportscholen weer open zijn. Mocht dit het geval zijn dan vind ik dit zeker geen voldoende compensatie, want als er alsnog in deze laatste week van mei wordt afgeschreven dan klopt de informatie die jullie mij hebben gemaild niet.

    Mocht er de komende dagen alsnog worden afgeschreven, dan vind ik jullie compensatie niet afdoende, omdat anderen al eerder een bevriezing hebben ontvangen en sommigen restitutie van het tot nu toe betaalde contributiegeld.

    - Daniel
  3. Auteur
    Biggym-Tilburg
    Datum
    Uiteindelijk, netjes afgehandeld per telefoon en tevreden met de afdracht. Bevriezing en gratis sporten over de teveel betaalde perioden.

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen