Klacht Big Gym: Cancel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453312
Gebruiker
angeliou112233445566
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I have sent them an email MANY times and they fail to reply every time. I have sent them an email to cancel my subscription. I am still waiting for an answer. I would NOT recommend this gym to anyone. Customer service is really bad.

De oplossing

Reply to my email and cancel the subscription.

1 reactie

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Angelos,

    First of all, we would like to apologize because you have had to wait longer than you are used to from us for our response to your message.

    We have found your mail, and will make a relocation calculation for you. You will receive an email from us as soon as possible.


    With kind regards,
    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
angeliou112233445566
Datum
Uiteindelijke oplossing
No they didn’t solve my problem. When I signed the contract they told me that IN CASE I want to leave the Netherlands, that I can cancel without payment. Now they sent me an email that I have to pay a penalty!! Can you believe this???? They take minimum 2 weeks to reply to you, no phone number to call them. I don’t recommend them at all!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen