Klacht Big Gym: Compensatie corona is onvoldoende.

MissyKay

De klacht die ik hier eerder beschreven heb mbt de compensatieregeling loopt nog steeds; Biggym reageert niet inhoudelijk op mijn klacht. Ik wil dat de incasso stopt en dat het abonnement bevroren wordt. Op verschillende emails van mijn kant wordt niet gereageerd of wel gereageerd maar alleen met: “wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent met de compensatie. Wellicht bent u niet op de hoogte van de compensatieregeling?” Dat ben ik wel alleen ga ik daar niet mee akkoord. Ik heb de incasso’s gestorneerd. Ik heb mijn rechtsbijstandverzekering op de hoogte gebracht van de starre houding en de slechte bereikbaarheid van Biggym.
Ik heb SPIJT dat ik hier een lidmaatschap ben aangegaan!

Stop met incasseren. Bevries het abonnement tot de crisis voorbij is. Laat me aan het einde van het contract + eventuele aangeplakt bevriezingstermijn opzeggen.

Biggym
    Beste Kurtine,

Bedankt voor je bericht.
    Wat jammer dat je niet tevreden bent de compensaties die wij bieden.
    Wij hebben net telefonisch contact gezocht. Helaas kregen wij geen gehoor.
    Graag zouden wij samen met jou een oplossing willen bedenken.
    Wanneer zouden wij je kunnen bereiken?
    Wij horen het graag. Bedankt alvast.

Met sportieve groet,
    Rachel - BigGym
    MissyKay
    Beste Rachel,

Ik ben bereikbaar via email en anders ben ik vanaf vrijdag weer in Nederland en dus telefonisch bereikbaar.

Mvg
    Biggym
    Beste Kurtine, Bedankt voor je bericht.

We hebben de gewenste oplossong naar je toe gemaild.

Hopelijk zien we je snel weer in een van onze vestigingen.

Met sportieve groet,
    Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?