Klacht Big Gym: Dubbele facturen

Klachtnummer
# 652724
Gebruiker
Edwin van delden300
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn samen abonnement uitgeschreven in september. Dit heb ik gedaan via de app en ook een bevestiging gekregen. hierna ben ik een nieuw samen abonnement aangegaan met een ander gezinslid. Sindsdien betaal ik voor beide abonnement en kan ik niemand via de telefoon of mail te pakken krijgen die mij verder wilt helpen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat er contact gezocht worden zodat mijn geld kan worden terug geboekt

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen