Klacht Big Gym: Er worden in maart opties geboden die klanten hebben misleid in hun keuze

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 474512
Gebruiker
lin_hogerheijde@hotmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement opgezegd per 1 juni. We blijven incasseren en zetten het abonnement niet stop.
Misleiding van de geboden opties in Coronatijd.

De oplossing

Het abonnement per 01062020 beëindigen en het restant tegoed wat op mijn pasje staat overmaken.

1 reactie

  1. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Linda,

    Bedankt voor je bericht.

    Omdat je hebt gekozen voor de Big compensatie kunnen we dit helaas niet meer wijzigen.

    Onze abonnementen kunnen we helaas niet vroegtijdig beëindigen.
    Met een 1 jarig contract moet je altijd 12 gehele incassomaanden lid zijn.
    Hierdoor is je abonnement per 1-12-2020 maandelijks opzegbaar.


    We wensen je veel gezondheid toe in deze verveleden tijd.
    En hopen je snel weer te verwelkomen in een van onze vestigingen.

    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lin_hogerheijde@hotmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze klacht is nog steeds niet opgelost. Mijn abonnement loopt nog steeds.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen