Klacht Big Gym: Erg beperkte opties!

K.M.

Ik woon in de V.S. en ben voor twee maanden bij mijn ouders op bezoek. Ik wil gedurende die twee maanden graag blijven spinnen en ben bij de vestiging in Zaandam langs geweest in de hoop een lidmaatschap af te sluiten. Mij is verteld dat dit niet mogelijk is, omdat het enige maandabonnement EXCLUSIEF groepslessen is (waarom?). Ik contact opnemen met het kantoor, gevraagd of er echt geen uitzondering gemaakt kan worden voor iemand die geen één jaar abonnement kan afsluiten omdat ik simpelweg maar twee maanden in het land ben, en best meer zou willen betalen voor een maandabonnement. Erg kortaf antwoord van het kantoor, mijn verzoek is niet mogelijk, want er zijn alleen één en twee jaar abonnementen beschikbaar. Voor een sportschool die op hun website vermelden dat ze "open minded" zijn, zijn ze niet erg open minded!

Twee maanden abonnement of mogelijkheid dat een gezinslid het abonnement na twee maanden overneemt.

K.M.
    Het opsommen van een klacht is niet bepaald een oplossing.. Mijn klacht is nog steeds dat BigGym beperkte opties heeft (namelijk alleen 1 of 2 jaar abonnementen). Jammer maar helaas. Nu een andere sportschool gevonden (TrainMore) die wel een twee-maanden abonnement inclusief groepslessen verschaft!

Ook een klacht indienen over Big Gym?