Klacht Big Gym: Geen geld terug vanwege Corona

Dd480

Biggym schrijft geld af ondanks dat de sportscholen gesloten blijven vanwege het Coronavirus.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met Biggym omdat ik dit geld graag terug op mijn rekening wil, echter geeft Biggym aan dit niet te doen.

Ook staan er op de website 3 opties die Biggym uit “coulance” voor hun abonnees aanbieden. Waaronder:

1. 100% als tegoed op je pas,
2. 50% als tegoed en 50% doneren aan Biggym
3. 100% doneren aan Biggym.

Volgens de wet hoeft er niet betaald te worden wanneer er geen dienst wordt geleverd. Biggym staat niet boven de wet en dus heeft ook Biggym hiernaar te handelen.

Ik zie graag het afgeschreven abonnementsgeld van afgelopen 10 weken tegemoet. Niet als tegoed, maar overgemaakt op mijn rekening.

Big Gym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Dd480
    Ik wacht nog steeds op een reactie
    Dd480
    Biggym kan blijkbaar alleen snel reageren op het moment dat je het geld storneert. Duizenden klanten proberen Biggym te bereiken, maar helaas reageren ze nergens op.
    Dd480
    Wederom word er niet gereageerd. Via de mail hebben we van Biggym de mededeling gekregen dat we een compensatie moeten kiezen, en dat anders het abonnement bevriest.

Ook voor deze compensatie kies ik niet, ik wil namelijk zo snel mogelijk weg bij Biggym en wil het abonnement niet laten bevriezen. Wel wil ik het afgeschreven geld terug.

Dd480
    Geen reactie.... Biggym negeert hun duizenden klanten volledig.

Dd480

Ook een klacht indienen over Big Gym?