Klacht Big Gym: Geen goede compensatie regeling Corona crisis

Klachtnummer
# 443322
Gebruiker
Tamar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen goede compensatie regeling voor de gesloten sportscholen tijdens de corona crisis. De automatische incasso's gaan gewoon door. Ook is het niet mogelijk het bedrijf te bellen en op emails word niet gereageerd.

De oplossing

Het abbonnement per direct bevriezen en de reeds betaalde incasso's terug boeken of deze in mindering brengen zodra de sportscholen weer open gaan en de incasso's weer hervat worden. Graag ook kort persoonlijk contact om dit te regelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Tamar
    Datum
    Nog steeds gwen reactie op mijn mail (en herrinnerings mail) en bericht via Facebook..
  2. Auteur
    Biggym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Tamar,

    Allereerst willen wij onze excuses aanbieden omdat je langer dan je van ons gewend bent hebt moeten wachten op onze reactie naar aanleiding van jouw bericht.

    Wij hebben zonet telefonisch contact gehad.
    We hopen dat je tevreden bent met de oplossing en hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym


Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen