Opgelost door Big Gym: Geen reactie en geen onderliggend getekend contract

sad Opgelost
EB

Onze minderjarige zoon heeft blijkbaar een abonnement afgesloten voor 1 jaar.
Ik heb al meerdere mailen via: administratie@biggym.nl om het contract gevraagd wat is afgesloten en of dit is ondertekend gezien en minderjarige niet mag tekenen. Voor de zekerheid het abonnement alvast laten opzeggen maar ook hier geen bevestiging van gekregen, het enige wat ik iedere keer krijg per mail: “ Ticket ontvangen, 1 van onze medewerkers zal zsm contact met u opnemen “ maar we horen helemaal niets.
Het bedrag heb ik laten storneren en dan krijg je bericht dat het bedrag is gestorneerd en hierdoor binnen 14 dagen alsnog het bedrag dient te betalen incl. 5 euro extra.
Vreemd dat als ik diverse malen een mail stuur en geen reactie krijg maar wel reactie krijg als ik het bedrag heb laten storneren.
Waardeloos bedrijf en we gaan verdere stappen hiervoor nemen, gezien de vele klachten die ik lees is het een verhaal voor bij het programma OPGELICHT om mensen voor deze sportschool te behoeden.

Spoedig een reactie geeft en ons het “getekende” contract met onze minderjarige zoon heeft afgesloten.

EB
Inmiddels zelf telefonisch contact opgenomen, hier werd aan gegeven dat ze achter lopen met het beantwoorden van de mail. Mijn klacht besproken maar ze willen geen oplossing aanbieden om het abonnement om te zetten, jammer dat ze niet klacht gericht met alternatieve komen. Gelijk het abonnement opgezegd en hier zou ik nog een opzeggings mail voor ontvangen maar tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Waarschijnlijk dat ik hier weer zelf voor moet bellen.

Ook een klacht indienen over Big Gym?