Klacht Big Gym: Geld terug op mijn rekening ipv op mijn ledenpas voor de periode dat ze gesloten waren met Corona.

happy Niet opgelost
RinusR6

Ik wil geen geld op mijn ledenpas in de tijd dat de sportschool gesloten is. Ik gebruik geen producten zoals sportdrankjes en massage stoelen in de sportschool, ik kom daar namelijk om te sporten. En als zij mij die dienst niet kunnen verlenen dan behoor ik gewoon mijn geld terug te krijgen.

Daarbij is hun service richting de klanten ronduit slecht. Er wordt weinig tot niet gecommuniceerd. Ik wacht al weken op reactie van een mailtje (zie bijlage).

Ik wil het geld wat ik heb moeten betalen in de tijd dat ze gesloten waren (inclusief het geld wat ik heb moeten betalen aan het incassobureau door hun) teruggestort hebben op mijn rekening.

Biggym
    Beste Rinus,

Bedankt voor je bericht.
    Allereerst excuses voor dit late bericht.
    Wij hebben jouw een oplossing geboden per mail.
    Wij hopen dat je tevreden bent met de oplossing.

Met sportieve groet,
    Rachel - BigGym

RinusR6
De aangeboden oplossing is 8 weken gratis sporten na einde contract. Dit is niet de oplossing die ik gewenst had. Deze tegemoetkoming had leuk geweest voordat ze de incassobureau inschakelde. Ik verwacht een financiële tegemoetkoming.

Ook een klacht indienen over Big Gym?