Klacht Big Gym: Geld terug op mijn rekening ipv op mijn ledenpas voor de periode dat ze gesloten waren met Corona.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 449373
Gebruiker
RinusR6
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil geen geld op mijn ledenpas in de tijd dat de sportschool gesloten is. Ik gebruik geen producten zoals sportdrankjes en massage stoelen in de sportschool, ik kom daar namelijk om te sporten. En als zij mij die dienst niet kunnen verlenen dan behoor ik gewoon mijn geld terug te krijgen.

Daarbij is hun service richting de klanten ronduit slecht. Er wordt weinig tot niet gecommuniceerd. Ik wacht al weken op reactie van een mailtje (zie bijlage).

De oplossing

Ik wil het geld wat ik heb moeten betalen in de tijd dat ze gesloten waren (inclusief het geld wat ik heb moeten betalen aan het incassobureau door hun) teruggestort hebben op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    RinusR6
    Datum
    .
  2. Auteur
    Biggym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rinus,

    Bedankt voor je bericht.
    Allereerst excuses voor dit late bericht.
    Wij hebben jouw een oplossing geboden per mail.
    Wij hopen dat je tevreden bent met de oplossing.

    Met sportieve groet,
    Rachel - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RinusR6
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is 8 weken gratis sporten na einde contract. Dit is niet de oplossing die ik gewenst had. Deze tegemoetkoming had leuk geweest voordat ze de incassobureau inschakelde. Ik verwacht een financiële tegemoetkoming.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen