Klacht Big Gym: Herroepen ging moeilijk. En nu toch een 1e aanmaning gehad

Roel

3 x een mail verstuurd en 2 x het herroepingsformulier ingevuld op de website. Ook 1 keer hier op klachtenkompas een klacht geplaatst. Reactie verkregen dat het was opgelost en dat het abonnement herroepen zou worden. Ook heb ik een verificatie per mail van de herroeping gehad.

Nu toch wederom een 1e aanmaning gehad.

Ik heb een verificatie per mail dat mijn abonnement herroepen is. Maar toch worden er aanmaningen gestuurd. Ik wil dat dit stopt en dat het nu ook echt goed doorgevoerd word in hun administratie. Het geeft mij enorm veel stress terwijl ik van dag 1 op basis van regels heb gehandeld en tijdig alles heb herroepen. ik wil dat ze de herroeping goed doorvoeren en niet meer met herinneringen of aanmaningen komen

Big Gym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Roel
    Zie vorige melding en reactie van big gym

hier wordt verteld dat het contract herroepen is en een verificatie is verstuurt. toch worden er herinneringen gestuurd.
    Nog steeds niet opgelost

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?