Klacht Big Gym: Herroepen ging moeilijk. En nu toch een 1e aanmaning gehad

Klachtnummer
# 479843
Gebruiker
Roel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 x een mail verstuurd en 2 x het herroepingsformulier ingevuld op de website. Ook 1 keer hier op klachtenkompas een klacht geplaatst. Reactie verkregen dat het was opgelost en dat het abonnement herroepen zou worden. Ook heb ik een verificatie per mail van de herroeping gehad.

Nu toch wederom een 1e aanmaning gehad.

De oplossing

Ik heb een verificatie per mail dat mijn abonnement herroepen is. Maar toch worden er aanmaningen gestuurd. Ik wil dat dit stopt en dat het nu ook echt goed doorgevoerd word in hun administratie. Het geeft mij enorm veel stress terwijl ik van dag 1 op basis van regels heb gehandeld en tijdig alles heb herroepen. ik wil dat ze de herroeping goed doorvoeren en niet meer met herinneringen of aanmaningen komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Big Gym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Roel
    Datum
    Zie vorige melding en reactie van big gym

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/big-gym/klachten/biggym-herroept-mijn-contact-niet-en-geeft-ook-geen-gehoor./details?complaintId=32ace157-71a8-4929-9f9b-c866fb76be9f

    hier wordt verteld dat het contract herroepen is en een verificatie is verstuurt. toch worden er herinneringen gestuurd.
  2. Auteur
    Roel
    Datum
    Nog steeds niet opgelost

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen