Klacht Big Gym: Ik kan mijn abonnement niet opzeggen of omzetten.

Klachtnummer
# 683718
Gebruiker
Qvdveer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een sameabbonement. Deze heb ik opgezegd ivm een blessure in mijn enkel. BigGym is op geen enkele manier te bereiken en hierdoor betaal ik nog steeds welke maand terwijl ik nooit sport. Dit vind ik niet kunnen. De mede eigenaar van het abbonoment, tevens ook de hoofdeigenaar sport nog wel bij BigGym.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat het abonnement wat wij hebben word omgezet naar een abonnement voor alleen de hoofdeigenaar van het abonnement omdat ik niet sport en ik ook niet kan sporten.

2 reacties

  1. Auteur
    Qvdveer
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  2. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Q.O. van Veer,

    Wij hebben geen mail van jou mogen ontvangen waardoor wij je niet hebben kunnen helpen.
    Daarnaast heb je getekend voor een 2-jarig Samen abonnement. Een 2-jarig abonnement kan niet vroegtijdig beëindigd worden. Wanneer je door medische redenen niet kan sporten kan het abonnement alleen voor maximaal 3 maanden worden gepauzeerd. Hierdoor verschuift wel de einddatum van het abonnement.
    Wij raden je aan om een mail te sturen naar het juiste e-mailadres: administratie@biggym.nl.

    Wij hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met sportieve groet,
    Jim - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen