Klacht Big Gym: Ik wil mijn abonnement per direct opzeggen alleen lukt dit niet op geen enkele manier

Leanne25

Ik heb een klacht ingediend en zou hier graag reactie op willen hebben. Ik heb in deze tijd op geen enkele mogelijkheid kunnen uitschrijven en zou toch graag mijn abonnement per direct willen opzeggen.

Ook wil ik mijn geld terug hebben die ik heb betaald terwijl ik dus niet kon sporten maar mij dus ook niet kon uitschrijven.

Een vriendin met wie ik sport is bij jullie geweest persoonlijk maar zelfs daar konden we geen uitschrijf formulier krijgen. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk iets van jullie

Zij (vriendin met wie ik sport) heeft vandaag reactie gekregen, ik heb tegelijkertijd de klacht ingediend. Dus hopende op een reactie.

Leanne van Leeuwen - Jouwsma
Biggym Hengelo (ov)

Ik wil mijn abonnement per direct opzeggen, ook wil ik mijn geld terug die ik de afgelopen maanden heb betaald maar in corona tijd niet heb kunnen sporten en dus ook niet mijn abonnement heb kunnen opzeggen.

Ook een klacht indienen over Big Gym?