Klacht Big Gym: Incasso wordt afgeschreven zonder leveren van service

StellingwerfHoekstra

Incasso wordt afgeschreven terwijl de sportschool dicht is. Wij gaan verhuizen en willen/kunnen hierdoor geen gebruik maken van het geld op onze ledenpas, gratis groepslessen etc. zodra het bedrijf weer open gaat.

Wij hebben meerdere malen contact proberen te leggen zonder enig resultaat. Het geld van april en mei hebben wij gestorneerd. Nu wil BigGym ons abonnement niet stopzetten omdat er 'openstaande bedragen zijn' dit is van de maand april en mei, inderdaad, van de twee maanden waarop het bedrijf gesloten is en wij niet de mogelijkheid krijgen om gebruik te maken van ons abonnement.

Na de stornering ontvingen wij direct een aanmaning met 10 euro servicekosten. Vrij bijzonder als jd het mij vraagt. Wettelijk gezien mag dit absoluut niet, daarom overwegen wij verdere jurische stappen te ondernemen.

Dat het abonnement bevroren wordt in de maanden dat de sportschool dicht is + ons abonnement per 1 juli wordt stopgezet. Kortom datgene wat wettelijk gezien verplicht is.

Biggym
    Beste Silde,

Ik zie dat we ondertussen tot een oplossing zijn gekomen.

Hopelijk zien we je snel weer in een van onze vestigingen.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?