Klacht Big Gym: Kan niet opzeggen

WillekeWilhelmina

In 2020 abbo aangeschaft met 3 maanden gratis sporten. Toen kwam de lockdown. Opgezegd (ik had maandelijks opzegbaar gekozen) toen werd er geld afgeschreven, heb ik gestorneerd en contactformulier ingevuld om aan te geven dat ik had opgezegd. Ze gaven aan dat ik minimaal 1 betalende termijn moest voldoen. Afijn, die termijn overgemaakt. Maand erop weer afgeschreven. Weer contact opgenomen, ze gaven als reden dat ik moest betalen omdat er bij de maand daarvoor herinneringskosten erbij waren gekomen. Heel kinderachtig van ze maar om van ze af te zijn heb ik die 5 euro of whatever overgemaakt maar niet die 2e volledige termijn omdat dat onrechtmatig was. Daarna bleven ze afschrijven. Ze zeggen dat je niet kan beeindigen als er nog openstaande posten zijn, ookal is dat maar 1 euro. Ik heb ze geblokkeerd via de bank en nu schrijven ze toch weer af via een ander bankrekeningnummer. Dit is toch raar en belachelijk?! Wat nou als ik die kosten niet kan betalen? Ze moeten mij toch de optie geven om op te zeggen?!

ik wil dat mijn abbonement wordt beeindigt, alle openstaande posten worden kwijtgescholden.

Ook een klacht indienen over Big Gym?