Opgelost door Big Gym: Lastig opzeggen, kantoortijden te kort!

content Opgelost

Goedemiddag,

Big gym is voor mij onduidelijk op te zeggen! Op de website staat niet duidelijk aangegeven waar je kan opzeggen?!
Verder vind ik de werknemers niet goed op de hoogte gesteld van de regels hoe op te zeggen?! Op de site staat opzeggen op de manier hoe u zich heb ingeschreven dus ik naar jullie toe want ik heb het gedaan via het inschrijfformulier vervolgens wordt er gezegd dat dat niet zo is terwijl het op de site staat! dan wordt het woordje corona weer gebruikt.... waarop ik zeg dan moet de website bijgewerkt worden?! Staat nergens... dan vraag ik hoe het zit met de compensatie die beloofd was...dat was ook veranderd je kan drinken krijgen??!! Toen wilde zij netjes de manager bellen maar die was niet bereikbaar! Nu heb ik het opgezegd bij het formulier vragen/contact en hoop een bevestiging van jullie te mogen krijgen!

Vriendelijke groet
Leoni

Graag zo snel mogelijk opzeggen, ik had het graag per 1/10 2020 willen doen maar ik was 30 /9 2020 langs gekomen maar helaas.

Leoni
    Graag een reactie? Ik heb nog geen bevestiging van de opzegging gezien?!

Vriendelijke groet leoni
    Leoni
    Ik vind het oprecht jammer dat Biggym dit blijft negeren ik helaas nog steeds geen reactie gehad!
    Big Gym
    Beste Leoni,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben jullie beide en bevestiging van uitschrijven ontvangen.

Ons excuus voor de late reactie hierin.

Met sportieve groet,

Team BigGym - Saar

Leoni
Ik vind het alleen jammer dat het zo lang duurde en dat jullie niet zo sportief zijn om het abonnement gelijk te beëindigen ! Want er staan nog een flinke compensatie over die ik nog mocht gebruiken?! Toch?! Maar ja idd 1/11 2020 is het precies een jaar! We houden ons aan de regels dan bestaat het woord corona niet meer! Vriendelijke groet Leoni

Ook een klacht indienen over Big Gym?